Måndag

Då är snart denna måndag över! Jag sitter i soffan medan Jonas lagar mat, lyxigt? Jaaa. Rätt skönt att jag slipper stå för maten idag och låter karln i huset koka ihop något, jag gjorde i alla fall en snabb röjning såhär på tio minuter i lägenheten. Skönt att ha det gjort så slipper man tänka på det imorgon när man är ledig(!) ska ta tag i att åka ner och boka tvättid nu faktiskt så har man det bokat så har man lite rena kläder till julhelgen! Dagen på jobbet har varit pest och pina, har stått och jobbat med feber och blanka ögon, så jäkla jobbigt för jag har känt mig så fruktansvärt äcklig och verkligen skämts över att se mig i spegeln ( jobbigt då hela min arbetsdag går ut på att jobba framför en spegel så svårt att undvika) haha! Menmen bara att bita ihop och jag överlevde ju! Nu har jag skrivit en lista över det sista grejerna jag måste ta tag i imorgon inför julafton. Det är fan sant att när man jobbar så hinner man inte med någonting i samma lugn och ro som när man gick i skolan ;p det är bara jobbjobbjobb sen kommer man på att julafton är på lördag och att allting fortfarande inte är helt 100% fixat! Haha, jag klarar nog det ändå... Ska försöka kurera mig lite imorgon sen ska jag tydligen bli bjuden på bio av Jonas också ;p alltid trevligt, ska se till att göra mina sista ärenden bara! Hoppas ni har haft en bra dag, nu är maten färdig sägen herrn i huset så då får jag packa ihop datorn och få i mig lite krubb!

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

kunde du ta med dig nån nyårsklänning till mig? :DDDDDD

2011-12-19 @ 22:28:54
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0