Let it snow, let it snow, let it snoooow!

Julmusik strömmar ut från högtalarna, och här sitter jag med dagens första kopp kaffe och tittar ut på snön. Helt underbart att det är lite snö ute på marken, bara litegrann sådär så att man får lite julkänsla! Jag ska alldeles strax ta tag i lägenheten och göra en liten snabbröjning så att det känns rent och fräscht. Sen ska vi åka in till jul på Liseberg och gå på deras fantastiska julmarknad, för er som aldrig varit där rekommenderar jag den starkt! Om man gillar julen förstås, det är verkligen jul till 1000 och dessutom är det ett bra ställe att hitta lite söta julklappar på, de har verkligen allt möjligt! Jaja, nu ska jag göra mitt ryck så att vi kan åka iväg sen. Jag och Jonas kompromissar lite, när jag bloggar så spelar han. Haha det tycker jag är rättvist! Kameran kommer självklart att följa med under dagen. Ha en härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0