Kärringvarning!

Jag går omkring här hemma och ajar mig. Min träningsvärk börjar nämligen bli extrem, så har informerat Jonas att om jag sitter så sitter jag. Med andra ord; be mig inte att resa på mig för det gör nått djävulskt ont . Haha, och när jag sätter mig ner så vet jag att jag inte kommer kunna komma upp utan hjälp. Ja vad har man lärt sig då? Att man får skylla sig själv när träningen lagts åt sidan och att vägen tillbaka till toppen gör ont! Imorgon efter jobbet kör vi ett kvällspass på gymmet igen och sen så har vi nog fått bort värken i benen och förflyttat den vidare till nästa muskelgrupp på tur! Nu ska jag snart göra iordning mig för sängen trots att jag inte alls är trött, men ska man orka med morgondagen så är det bara att inse att man måste sova lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0