Just nu...

Ligger jag nedbäddad och jag har lyxen att få massage!! Tror nog jag kommer somna som en stock, dessutom hoppas jag att ryggen känns bättre imorgon. Åh vad min man kan han! Haha! Nu ska jag stänga av mina skrämmande tankar om jordens undergång, slappna av, sova. Sen hoppas på att man ens kommer utanför dörren imorgon så man faktiskt kan ta sig till jobbet! Seriously, har ni sånt här domedagsväder där ni är? Jag har tvångstankar och sa nyss till Jonas att vi måste ta vara på varenda dag nu tills 25e dec 2012! Hahaha! Han skrattade bara åt mig... Tror nog att jag är LITE väl orolig, men come on! Det är ju inte normalt i alla fall... Godnatt hälsar vädergrubblaren!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

sv: Vafan! Hur kommer det sig att jag och Hanna fick veta att han är gay NU? ;O har aldrig hört ett ord om det innan!

2011-12-09 @ 00:36:07
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0