Ica maxi...vilka idioter?

Läste nyss systers uppdatering om lucia Movie night och blev glad att jag inte gick! Jag som satt igår och tänkte att varför har inte vi bokat biljetter? Tydligen så var det en riktig besvikelse i år? Aja. Jag har i alla fall spenderat dagen framför musikhjälpen och sen tog vi oss ut i stormen för att åka till maxi och handla till kyl och frys! Skönt att vara inomhus nu då vädret här är KAOS! Och dessutom har jag aldrig blivit sämre bemött än vad vi blev idag på Ica maxi! Fyfan alltså, vi delade vår betalning dvs varsin scanner, och sen fick Jonas en koll när vi kom till kassan, de bestämde sig nog från början att de trodde vi snott massa varor. Vi fick i alla fall en idiotförklaring för att vi använt varsin scanner (trots att vi har varsitt icakort och ville dela betalningen) sen råkade två brödförpackningar som jag hade på min scanner hamna i Jonas kasse (dumt i know) men jag hade i alla fall redan betalt dem i en annan kassa. Jonas fick då en utfrågning varför han hade varor som inte var inscannade så jag fick gå till hans kassa och visa mitt kvitto som bevis, erbjöd mig även att de kunde packa upp alla varor jag hade och göra koll på dem med. Då trodde hon att vi ljög (fast vi egentligen betalat mer än vi skulle då brödet drogs 2 ggr) så blev det värsta diskussionen och vi stod där som två frågetecken. Hon sa att vi kommer bli kollade varje gång nu när vi handlar för det har gått in i datasystemet att vi har försökt "fuska" (vilket är ett totalt missförstånd) menmen. Skitdag på maxi i alla fall, för sen gick jag till disken där man hämtar ut paket (vilket jag skulle göra) och så skulle jag även köpa cigg (vilket jag inte fick då de inte trodde jag var 18?! ( jag är 20..) så tog hon mitt leg och gick och frågade alla bakom disken om jag såg ut att va den jag var! Jag bad om att få tillbaka min legitimation för att jag blev sjukt irriterad och sa att jag inte villa handla av dem ändå! Så tillslut fick jag tillbaka det och vi var så jäkla förbannade! Jag har seriöst aldrig varit med om sämre service i en matbutik!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

fyfan vilka idioter!!! aaah.

2011-12-13 @ 23:40:23
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0