Hola!

Sitter i soffan hemma i kära Västerås! Så skönt att vara hemma lite och bara bli omhändertagen. Ska alldeles strax röra oss in mot stan, kolla lite butiker, lunch och hälsa på bror min och Karin. Har ju inte sett hans nya lägenhet än så ska bli spännande! Det är så skönt att vara hemma så ni förstår inte, har inte varit hemma här sen midsommar så det är väl fullt förståligt. Igår satt vi uppe och pratade massor och drack lite vin, jag och syster låg vakna länge och bara pratade om allt och ingenting, så otroligt skönt! Bara få umgås, man vill liksom ta vara på tiden så mycket som möjligt när man ändå åker tillbaka imorgon. Ikväll kommer min bror, Karin och daniel hit, min syster är ju redan här så. Vi ska i alla fall spela lite spel och bada badtunna:) blir nog en alldeles perfekt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0