Godnatt gott folk

Nu har jag gjort mitt för dagen och nu släcker vi lampan, det är ju trots allt en dag imorgon också! Har haft en vettig dag bestående av jobb, träning, laga lasange till middag och matlådor, tagit ett bad och spenderat sista timmen framför musikhjälpen. Bra dag men är totalt slut i både kropp och knopp! Imorgon är det torsdag och snart kommer man kunna knäppa med fingrarna så är det jul! Helt otroligt vart dagarna tar vägen? Måste dessutom ringa till polisen imorgon och fråga om jag måste ha nytt pass till resan över nyår, någon som vet hur det ligger till? Mitt pass går nämligen ut i april, är det ett halvår som passet måste ha kvar på giltighetstiden när man reser? Aja ska kollas upp på lunchen imorgon! Sov gott mina hjärtegull (som min kära mor brukar säga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0