Godmorgon

Jag har sovit 11 timmar och finally känner jag mig utvilad. Det var väl där skon klämde, att jag inte sovit så himla mycket senaste tiden. Nu sitter jag och väntar på pendeln som ska ta mig mot jobbet. Det blåser storm här och jag ser bokstavligt talat ut som skit, kanske kan rädda det på något sätt på jobbet ;p ikväll ska jag i alla fall packa väskan! Imorgon är det fredag och direkt efter jobbet tar jag tåget mot Västerås! Har inte varit där sen midsommar så har kommit på att man faktiskt kan sakna den staden lite, extra mycket när jag vet att min familj finns där! Så idag jobbar jag till 8 sen imorgon till 5 sen äntligen bär det av mot andra sidan Sverige! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0