Fredag

Dagen har gått på två röda och när jag nu ligger i sängen inser jag att jag inte har skrivit en enda rad här idag. Så det måste jag ju självklart göra innan jag släcker lampan! Dagen har som sagt gått i ett; jobb, handla, äta mat, slökollat på idolfinalen och gjort mig en god fredagsdrink! Nu är jag helt slut och imorgon väntar lite personalfest/middag. Ska ut och äta i alla fall sen kommer jag och Anki i alla fall åka hem hit och dricka lite vin, får se om vi får med oss några fler! Så imorgon har jag att göra, åka fram och tillbaka och fixa lite här hemma! Men nu ska jag sova min skönhetssömn så kanske mina 2 (!) inombordsfinnar är borta när jag vaknar, hahaha! Det är fan det värsta som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0