Done

Sådär nu är man såhär äckligt tandläkig i munnen. Många känner sig säkert fräscha efter tandläkaren men jag tycker att man smakar plastigt! Det gick bra i alla fall, tänderna sitter kvar och jag hade "bara" ett hål, ett litet sådant! Däremot skrapade dem tandsten, hur obehagligt? Ni som har gjort det vet nog att det ilar något så fruktansvärt samtidigt som det känns som om de tar bort alla ens tänder! Jag fick beröm om mina tänder, hon frågade om jag hade blekt dem för de var så vita och fina . Jag sa nej för jag har aldrig blekt och är så glad att jag får ha fina tänder trots ett antal kaffekoppar och cigaretter om dagen! Nu har jag tandläkaren överstökat och jag känner mig duktig! Nu sitter vi på vagnen mot stan, ska boka bio till eftermiddagen sen ska vi handla lite julisar och titta på lite julkläder!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

jag brukar också ofta få höra av folk att jag har fett vita tänder, men tycker inte det själv direkt!

2011-12-20 @ 17:21:26
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0