Dålig uppdatering...

Hallå där! Har inte haft en tanke på bloggandet senaste dagarna då jag har haft fullt upp med att fira jul och umgås med fina familjen. Igår landade jag i Göteborg efter alldeles för mycket tågåkande flera dagar i rad så somnade nästan på en gång igår! Hann umgås med Jonas lite och spela spel och öppna julklappar som jag fått från hans familj! Superfina saker, en fin sjal och lite nya handdukar till badrummet fick jag utav hans mamma. Jonas var jätteglad över sina paket och han har nog redan använt alla nya redskap till köket som han fick av Camilla och Daniel, haha! Prylkillen nummer 1 det där alltså! Julen för min del har varit perfekt, synd bara att det kändes som om den var över på bara några timmar! Är helt slut efter dagarna som varit då det har varit mycket åkande för min del. Men har fått umgås med fina familjen och fått massa fina julklappar! Kommer ladda upp lite bilder från julen när jag har samlat mig med lite nyenergi! Första dagen tillbaka på jobbet var ju nämligen idag och det har varit en fruktansvärt jobbig dag, jag har ont i hela kroppen och har bar känt en blandning av trötthet och stress hela dagen! Jobbade över en halvtimme så det var inte direkt någon hjälp på traven! Usch den här dagen alltså, jag har verkligen känt att jag har varit helt borta i huvudet och det har märkts, tror nog mina kollegor undrat lite hur jag tänkt idag... Menmen! Bara att blunda och blicka framåt, två dagar kvar sen åker vi till underbara London!!! Efter London ska jag ta tag i mig själv, for real! Men nu laddar vi för att släcka lampan, börjar 11 imorgon men klockan ringer 7, jag ska ju till tandläkaren och laga det lilla hålet, fan vad jag ångrar mig nu att jag bokade en morgontid... Men men. Bara att upp och hoppa så åker jag tidigare till jobbet och gör oordning mig där, imorgon är det fullbokat igen så ska gräva fram humöret långt inifrån och prestera bättre än vad jag gjort idag. Åter igen, det här har varit värsta dagen på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0