Blöö

Jag kom ifrån jobbet nu (!) stressig eftermiddag/kväll så nu ska jag på något sätt försöka varva ner så att jag kan packa iordning mig inför morgondagens resa. Har fullbokat imorgon så är sjukt beroende av att inte bli sen med min sista kund + att kollektivtrafiken är som den ska. Är stressad redan nu men ska försöka tänka bort det och bara tänka på hur skönt det ska bli att få komma hem under helgen! Blir bara hem nu, packa, slänga i mig något i magen och sen gå och lägga sig typ. Roligt? Haha måste lära mig att koppla bort saker och bara fokusera på en grej i taget! Imorgon är det ju fredag, så helgkänslan är ju varmt välkommen att dyka upp om det är så! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0