Bildbomb från helgen-Västerås del 1


Systeryster! :*

Jag och Camilla lagade mat till familjen!

Haha! isn't she loooovely?

Hahaha vi skulle göra hoppbilder, Camillas bilder såg
bara ut som om hon dansade (dessutom aldrig i luften;)

Fortsättning på "dansen"

Om vi är normala i min familj? Haha, ni kommer knappt
få en enda "normal" bild att titta på kan jag lova!



Fredrik kom också och hälsade på, trevligt!

Haha, Niklas visade hur Camillas finnar såg ut!

Finsyster.

Sven var glad han med.

Vi spelade massor av roliga spel! Mamma läser påståenden
från nyinhandlade spelet EGO. Riktigt kul spel!

Camilla va papparazzi så när jag tittade i min kamera så
bestod typ 80% av bilderna av inzoomningar, haha.
Näsor, munnar, mat. You name it.

Nästa del med bilder kommer senare idag eller imorgon.
Har så mycket bilder från helgen så bjuder på dem i omgångar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0