<3

Svenskahjältargalan <3 tårarna har inte tagit slut! Det finns så många underbara människor därute och när dem lyfts fram så får man inspiration till att bli bättre själv! Dessutom måste jag hylla musikhjälpen igen, jag önskar jag kunde göra mer för vilket otroligt jobb de gör! Imorgon efter jobbet åker jag och Jonas dit och öppnar plånböckerna, det blir vår julklapp! Gå in på musikhjälpen och läs, hitta de udda men helt otroliga auktionerna där ni kan hitta många julklappar kanske? Lite lättare för oss som bor i Göteborg att bara åka till Gustav Adolfs torg. Imorgon åker vi som sagt dit och äter lunch och handlar/ger pengar! Allt som de har uppställt utanför matställe, loppis med mera . Allt du handlar av dem går direkt till musikhjälpen och ingen annan väg! Jag har nog hittat några extra julklappar som ska handlas därifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0