Träning

Äntligen fick jag tummen ur och tog mig till gymmet efterförra inlägget. Var lite småseg i början men sen blev det hårdträning, var så jäkla skönt efteråt! Skönt attfå svettas lite igen ;P Blev en timme på gymmet och efter det när jag gick ut så öste regnet ner, gjorde inte mig så mycket jag var ändå inte direkt fräsch. Var bara att hoppa på spårvagnen och hem till ett varmt bad! Nu är jag hel och ren, har tagit tag i att raka benen, smörja in mig och bara ta hand om mig själv, skönt det. Känner sig 1000 gånger fräschare nu! Har tagit tag i diskberget också så slipper man tänka på det. Ganska effektiv har jag varitidag i alla fall, har hunnit med både att lata mig och lägga tid på vettiga saker.

Nu ska jag snart ta att laga lite mat, känner att magen börjar ropa efter det. Blev ingen direkt lunch då jag stack iväg till träningen och ville inte äta för tätt in på så fick bli en proteinbar på gymmet, men nu ska det lagas lite kycklinggryta, mumsigt!
Ska bara dega vid tvn resten av kvällen nu när man är såhär härligt mör efter träningen. Imorgon är jag egentligen ledig också men ska till salongen för att klippaoch slinga Cecilias hår (en av Jonas arbetskamrater) blir skönt att få göra det, är pepppå jobb nu när jag vet att det bara är två veckor kvar på den här salongen! Blir i alla fall träning imorgon igen efter att jag gjort hennes hår. Vill man komma igång igen ska man inte ligga på latsidan, gäller att vara effektiv så man kommer ikapp det man missat ;P En månad kvar nu till Göteborgsvarvet, lär ju bli att spendera varenda ledig tid till träning typ :P 2,1 mil är ganska mycket, tycker jag i alla fall ;)

Ha en bra kväll, nu är det dags för mig att laga lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0