tisdag

Det är gråare än gråast ute men jag har som plan att lysa upp mörkret lite, är fortfarande på strålande humör och idag är jag ledig, tänkte att jag efter att ha skrivit detta ska ta mig ut på en långprommis! Har laddat massa ny musik till mobilen nu och känner att det är dags att röra på fläsket.

Igår var förövrigt en av de bästa dagarna på länge, jag och Jonas var lediga tillsammans vilket vi inte varit på en evighet.Så igår tog vi lång sovmorgon, gjorde mys frukost och sen gick vi iväg och bowlade, haha fan va kul det var men jag förlorade så det var inte lika kul ;) Efter det åkte vi i alla fall hem och lagade mat och sen in till stan, tog en öl på en uteservering fylld av människor och fick så jäkla mycket sommarkänslor. Efter ölen så tog vi oss mot Ullevi för att kolla blåvits allsvenska premiär, kul med fotboll tycker jag! Så himla skön dag och vi hann med att göra så mycket och just att det var fullt med människor på varje uteservering längs med hela avenyn gjorde att det kändes som sommar. Så nu är uteserveringarna öppna vilket jag tycker är jätte sommrigt! Efter fotbollen åkte vi hem och gjorde lite kvällsfika, kollade på fina freja och james på tv gjorde vi också. Sen blev det mys framför mer serier, har inte haft en sån bra dag på länge!

Idag är jag ensam hela dagen, Jonas jobbar till 21 så jag ska ut och promenera, senare kanske jag även tar mig till gymmet, för fyfan va jag har legat på latsidan nu,men det är så svårt att hitta tillbaka igen, dags att göra det nu!


Såhär snygg var Jonas igår!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0