Finally!

Tredje gången gillt it is! 18 april börjar jag på en ny salong och den här gången finns det inget som kan gå fel! Jäklar så bra jag trivdes där och med tanke på mitt nuvarande jobb så är det 1000 gånger mer seriöst. Skriver inte om mitt nuvarande jobb i bloggen för jag tycker inte att det är schysst, men kan väl säga som så att allt inte jämt gått rättvist till. Imorse sa jag upp mig. Och vet ni vad? Det känns som om jag lever igen, hoppet är tillbaka och jag lyser som en solstråle. Så bra mår jag! Det är liksom som om klumpen i magen bara försvann och allt är så sjukt bra just nu! :D Nu sitter jag på jobbet, har haft fullt upp fram tills nu, men var tvungen att dela med mig lite. Ha en bra dag! Jag tar helg idag och är ledig måndag, tisdag. Skönt! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0