tränad och fräsch

Kändes underbart skönt att träna men fyfan va jobbigt det var idag när man hade lite slöhet i kroppen, men efter en timmes spinning så kändes det som att förkylningen var bättre. Får se hur den är imorgon :) Fyllde på mitt träningskort iaf så att jag kan komma igång med att träna lite oftare igen.
Blir nog en tidig sömn idag, är trött och ska upp olagligt tidigt imorgon. Har körlektion 07.40 och sen efter det är det praktik till klockan 6 kommer nog vara någorlunda trött nu när jag är van vid att ligga hemma och lata. Men ska bli skönt som fan att göra något imorgon. Ledig är skönt men inte när alla andra jobbar eller går i skolan då känns det bara som att man är hemma fast man inte borde. Men borde inte klaga nu blir det fullt upp fram tills helgen och nästa vecka är det bara att börja plugga ordentligt igen.

Nu ska jag fixa i ordning allt inför morgon dagen. Om någon behöver klippa, färgas eller något sånt hör av er för jag är på salongen tills på fredag och efter det varje fredag hela sista året :)

Pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0