onsdag

Jag är dålig på att uppdatera, verkligen. Haha men that's it just nu.
Igår var det skola och skolfotografering, haha. Fyfan säger jag bara man kan ju verkligen inte se mänsklig ut på ett skolfoto. Haha fyfan det är hemskt, inte roligt någonstanns ;P menmen, det gick ganska fort och sen åkte jag, sanna, joi och madde ut till donken för att käka lite lunch, trevligttrevligt, vi fick verkligen vår håltimme att gå fort så va bara att åka tillbaka för att ha samhäll. Hade bara 2 lektioner igår så ska väl inte klaga, kom väl hem runt 4 tiden så då var det bara att packa träningskläderna och sen övningsköra till apalby där det blev en timmes spinningpass :) sköntskönt. På kvällen blev det självklart idol ;P

Idag är man ledig, eller har egentligen skoljoggen men min klass gick i protest så vår mentor skriver närvaro på oss ändå. Känns ju ganska ovärt att åka in till skolan för att springa ett varv i spåret och sen åka hem ;) haha eller så är man bara lat. Ska iaf åka in med bussen och gymma en timme runt 12 så det blir bra ändå :) Sen händer det väl inte direkt mycket mer idag. Måste göra svenskagrejen tills imorgon men det tar nog inte så lång tid.

Sen vill jag bara att det ska bli fredag så att jag kan få komma bort från västerås över helgen och åka till gbg.
Saknar jonas som fan. Så det lär bli mys.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0