1:a september

1 september då, höst och elände typ ;P haha känns allvarligt som höst nu. Jag är sjuk igen, är ledig idag fast känns som om jag är hemma från skolan pga den sjuka biten. Sen börjar det bli kallare, man vet inte om man ska ha linne, tröja eller jacka eller allt på en gång. Antingen är det svinkallt eller så är det varmt. Sen blir man lite deprimerad av att det blir mörkt så sjukt fort. Vad hände med sommaren? varma ljusa nätter och sitta ute länge. Nu är det bara att ställa in sig på att det är höst, för tiden går ju ändå så sjukt fort nu.

Nog om det, idag har jag tänkt att jag ska plugga teori så mycket som möjligt. Sen ska jag klura på lite folk som man kan dra med sig till salongen ons, tors, fre. 3 stycken fixade som jag ska träna gesällmoment på iaf så det känns skönt. Men sen får man se om jag kan ha dem till det ;P
Ska försöka träna idag också, tänker fan inte ligga hemma och låta sjukheten ta över, då känner man sig bara mer seg. Övningsköra ska jag göra också för imorgon har jag körlektion så kan vara bra att ta en sväng idag :P

Sen känner jag att jag måste träffa freja och bara snacka av mig, längesen. Vi åker ju inte samma buss till praktiken nu när jag börjar halv 10 och hon 10. SÅ vi missar det där morgonsnacket hela tiden. Måste tas igen helt enkelt. Får bli något i veckan :)

Nu ska jag ägna mig åt teoriplugg, lika bra att ta det nu istället för när skolgrejerna börjar packas på en.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0