torsdag

Tjohoo!
Då var det tosdag då och jag har inte direkt mycket kul att skriva. Men idag blir det att fixa massa saker som måste fixas och kanske att man åker iväg och tränar lite en stund också, om man orkar med ;P Har inte gjort så mycket idag, bortsett från att tagit mig ännu en lååång sovmorgon och sen har jag tagit med mig hunden ut på långprommis. Skönt. Måste säga att dom här lugna dagarna nu har varit välbehövda, har helt enkelt inte mått på topp så det har varit riktigt skönt att ta tag i lite saker som jag har behövt ta tag i ett tag nu, och sen bara slappat. Men nu tänkte jag vända den trenden till helgen då det troligen blir lite mer händelserikt. Imorgon blir det troligtvis utgång och sen blir det att ha så kul som möjligt sista helgen nu innan skolan kör igång igen.

Som sagt inget intressant att skriva om just nu, kanske därför jag inte bloggat på ett tag heller. MItt liv är så mellanmjölk som det kan vara just nu. Men på något sätt så gillar jag det. Just nu i alla fall.

Och sen skulle det förståsbehövas en ny design? Så Lars feel free att fixa ihop något snyggt!

Pussochhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0