tillbaka i bloggen.

I'm baaaack. (som om det ens är någon som märkt att jag inte bloggat på århundraden ;)
Gjorde ett snabbt inlägg i helgen men det var som om blogg.se inte hade saknat mig för 5 öre då inlägget vägrade publiceras. Jaja, nu skriver jag iaf, i brist på annat. Min vardag ser nämligen ut som stenåldern just nu då min mobil pajade i fredags och jag har varit utan den sen dess(!) Jag har noll kontakt med omvärlden just nu. Vad fan ska man göra när man inte får tag på någon? Skicka brev?
Haha nejdå, jag får allt ta och fixa mig en tillfällig mobil sålänge min är inne på lagning, min kommer nämligen tillbaka om 2-3 veckor och det är lite väl långt tid att klara sig utan.

Annars. Det är lill-lördag idag. Jag ligger i sängen, klockan är...22.35. Har kollat på ett antal serier, filmer osv. inte direkt ett fartfyllt höstlov hittills bortsett från helgen som va. Men det är skönt med lite lugnt också men inte för mycket tack. Imorgon blir det att pallra sig in till stan och fixa med körlektioner och smågrejer, annars är det inte mycket inplanerat än.

Och jag tänker förresten inte skriva något långt inlägg om vad som har hänt på senaste tiden, blablabla osv. eftersom det va ett tag sen jag bloggade, och eftersom det i princip är igenkända ansikten som läser det här så har dom nog ganska så bra koll på mig. ;)

Jag kan inte klaga på dagen. Den har varit allt annat än ansträngande.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: L to the Z

En ny design kanske? :)

2009-10-29 @ 03:33:59
Postat av: Jessica

Ja det skulle vara mer en bra :)

2009-10-29 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0