världens längsta fredag.

Mina bästa vänner när jag är sjuk är den absolut mest underbara filten i världen. Nyköpt från chili. Jag lovar er att den är himmelriket, man blir varm på en sekund. Ett minus när febern går ner och man svettas då är den inte lika gosig längre ;P Min andra vän de här dagarna är min harry potter mugg, jag lovar er att den rymmer hur mycket som helst, och vätska är det som jag behöver konstant och i princip det ända jag får i mig. Så det känns lagom kul. Medan mina vänner och alla andra går ut ikväll och har en skitkul kväll, med dans, alkohol och skratt så ligger jag hemma. Säkerligen på samma ställe som jag har gjort hela dagen, med harrykoppen och filten och tvn. Tragiskt. Jag är så neggo nu men det får man vara. Jag får ångest över saker som måste göras som jag inte kan göra, och vissa saker orkar jag helt enkelt inte med, hjärnan har nog också tagit en paus dom här dagarna. Och nästa vecka är full med saker som ska göras och hinnas med. Det här får elt enkelt bli sista dagen som jag ligger död nu sen ska jag fan vara lite effektiv och göra allt som måste göras.

Tillochmed hunden har tröttnat på mig, hon glor bara och kastar elaka blickar på mig ibland. Tror hon tycker att jag är skittråkig.


Jag är så äcklig just nu så det finns inte, ögonen ska vi inte
ens visa för då kan ni inte sova inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0