torsdag

Jaha då var det torsdag. Och det snöar fortfarande, men det märks inte på marken. Och så är det storm också. Inte härligt alls. Jag är hemma idag, mår fortfarande inge bra sen igår, huvudet gör ont och kroppen känner sig sjuk så det var rätt av mig att stanna hemma. Då kan man få lite saker gjort också. Har nämligen bestämt mig för att ta tag i allt idag som man har lagt åt sidan. Så det blir att plugga massa till religionsprovet, skriva ut papper som innehåller allt man måste kunna, så har jag lite att plugga på när jag sitter på tåget imorgon och på söndag. Man har några timmar då så bara att försöka vara lite duktig. Har även hunnit fixa lite småsaker redan, beställt tågbiljetter, betalat en mobilräkning(KUL -.-) sen så blir det att börja plugga nu, ta en paus och dra ut hunden, packa och kolla med kunder tills imorgon och vilka tider alla ska komma. Känner att jag har peppen att vara lite effektiv idag trots att jag är halvt död. Men bättre att göra saker än att ligga och glo på tv hela dagen ;P

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0