tänk om man blir svinsjuk.

Jag känner mig så sjukt äcklig! Om jag inte är en isbit ena minuten, vilket jag är nu så svettas jag som en gris nästa minut! Jag lovar, jag vill inte ens beskriva det för er för jag känner mig så jävla äcklig. Jag känner mig skitpigg ibland och nästa sekund håller jag på att hosta ur allt vad min kropp innehåller och jag har även ständiga ilningar i kroppen. Sjukt obehaglig känsla, typ i svanken och benen, vilket gör att jag går som en gammal kärring ibland. Oj ni skulle ser mig nu, jag är så snygg som man kan vara!
Vem vet jag kanske håller på att bli svinsjuk? who knows? jag har iaf stannat hemma från skolan idag, tänkte gå först, kände att jag behövde det men sen tänkte jag faktiskt på mina stackars klasstjejer, jag vet själv hur irreterad jag är när någon är riktigt sjuk och är i skolan. Smittar på en sekund typ.

aja. Hur kul är det här då? 0
Imorgon är det fredag och jag vill verkligen gå till praktiken eftersom jag har massor som jag har lovat mina nära ;P bland annat ska jag slinga och klippa mamma imorgon och hon har sagt att jag inte borde åka dit om jag inte orkar, men jag har vilat idag, det märks inte direkt att jag är sjuk och jag vill bara göra något annat än att ligga svettig/iskall framför tvn i ett helt dygn. Sen blir det helg imorgon också, jag som har väntat på en fredag med mina vänner och gå ut, för nu var det ett tag sen. Så jag ska se till att jag är frisk tills imorgon, om inte annat får man väl hoppas på lördagen.

Apptiten är inte direkt min vän när jag är sjuk på det här sättet, jag har lite svårt för vissa eller de mesta saker man kan stoppa i munnen. Däremot har jag gått hela kvällen/natten igår och morgonen idag med att sukta efter julbord! Stört men jag lovar ett tag kunde jag omöjligt få bort det från huvudet, men inte blev det något gjort åt det. Däremot är cola min bästa vän just nu, inte direkt bra men det är det bästa för min hals ;) inge te drickande här heller, det blir kall cola istället!

Nu ska jag återgå till ingenting, min syster kanske vill vara snäll och hitta på något.
Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0