söndag

Hemma från götet. Underbart att vara där under helgen, men fyfan va snabbt tiden har gått. Har knappt haft kontakt med en dator så har struntat totalt i att skriva. Jag och jonas har iaf haft en jättebra helg med massa mys. Va inne i stan i lördags och shoppade lite sen åkte vi hem till lägenheten och lagade mat, drack lite vin och kollade på fotbollen och sen en film. Hur skönt som helst att bara vara ensamma och slöa. :) slappt men skönt. det behövs nu när skolan börjar fyllas på med prov och andra måsten. Appropå prov så har jag religiosprov imorgon som jag läst till och pluggat, men inte ett skit har fastnat. Fråga mig vilken simpel fråga som helst och jag kan det inte :P Jag är så oförbered som man kan vara. No good at all.
men det löser sig, jag har iaf försökt ;)

Nu ska jag snart sussa hade jag tänkt och imorgon är det ännu en skolvecka. Tiden går fort, men jag mår så sjukt bra just nu. Kunde faktiskt inte begära något mer för tillfället :)

Sovsågott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0