söndag

Jag anser mig frisk nu, jag orkar helt enkelt inte ligga på samma ställe en enda dag till för då går jag under. Är fortfarande lite småsjuk i hals och så men skitsamma. Igår följde jag med min syster till hennes gamla klasskompis för att ha en chillkväll med lite alkohol. Orkade inte ligga hemma en kväll till så jag sket totalt i hur jag mådde. Blev trevligt iaf, och hann med en sväng på pitchers också innan vi tog nattbussen hem, lagomkväll :)

Imorgon ser jag faktiskt fram emot skolan, haha. Vill bara inte ligga hemma mer just nu. Plus att jag måste få lite saker gjort så att jag slipper ha ångest över det :P sen har jag körlektion imorgon på morgonen och jag fick i läxa av henne sist att läsa på riktigt mycket teori tills imorgon för vi skulle tydligen ha en ganska så teoretisk lektion så min kväll kommer spenderas med teoriböcker.

Har inget vettigt att skriva, den här veckan kommer bli minst sagt fullt upp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0