onsdag

Hemma från ännu en skoldag. Fick lov att gå ut i kylan det första jag gjorde igen när jag kom hem då det va en kissnödig hund hemma som väntade.
Idag har vi haft kunder hela dagen, ganska skönt bortsett från att jag mådde riktigt dåligt ett tag, känns lite som att jag är påväg att bli sjuk kanske? Vore inte så konstigt, jag har klarat mig som superman mot baciller sen skolan började, trots att alla runt omkring mig har varit sjuka flera gånger. Menmen, har man tur så klarar man sig.
Annars har det inte hänt så mycket intressant idag och imorgon är det skola som vanligt, har lite eget hår på eftermiddagen också så det blir skönt att slänga i lite mer färg i håret.
Snart helg men nu väntar plugg. Måste skriva min dryga loggbok till projektarbetet och sen ska jag göra min bildanalys i svenskan. yaay! sjukt tråkigt. Först ska jag nog titta på några avsnitt av hom i met your mother, bäst som alltid.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0