onsdag

Ligger i sängen och skriver ner lite till mitt svenska tal jag ska ha nästa vecka. Inte så svårt att skriva, det är nämligen ett tal till min underbara klass. Vi ska hålla "sociala tal" vilket kommer bli känslosamt då jag är typ världens mes. Har iaf valt att hålla ett litet "student" tal till mina tjejer så det kommer bli lätt att skriva ner men absolut ett av de svåraste talen jag har gjort som ska framföras, eftersom personerna kommer sitta där i klassrummet. Det positiva är iaf att man får ner mycket på pappret och det blir väldigt lätt att få det från hjärtat och inte så stelt, men det kommer ändå bli lite läskigt när tjejerna får lyssna på det. De kanske inte blir berörda för fem öre ;P haha. Det blir kul iaf, jag blir väl den enda som bölar i så fall ;) Det är fan till och med jobbigt att skriva ett sånt här tal, man tänker tillbaka på minnen, inser hur sjukt jävla fort tiden har gått och att det snart är studenten och ja... det är fan sjukt. Menmen.

Jag ska upp tidigt imorgon, för tidigt. Så jag ska alldeles strax sussa, har körlektion imorgon också som jag faktiskt inte har ett dugg lust med. Vill bara vara färdig med allt övningskörande nu, krockar så mycket med skolan och det bidrar till att jag blir stressad.

Nej nu är det sova.
Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0