måndag

Underbar helg har det varit, jag och jonas har verkligen hunnit med hur mycket som helst. Vi har varit på julmarknaden på liseberg, fick sjukt mycket julkänsla och det var superfint :) sen efter det gick vi på nattbio och såg new moon, den va riktigt bra faktiskt, men kan inte säga vilken av filmerna som är bäst. Efter bion blev det att möta upp alla andra som redan hade varit ute och festat ett par timmar. Det var tänkt att vi bara skulle förbi och säga hej men så blev det inte :P vi stannade till stängning klockan 5, hade shotrace och drack alldeles för mycket. Vi hade efterfest hos Beata där jag och Jonas däckade typ 8 på morgonen, och kan inte påstå att vi mådde direkt bra ;P Sen igår blev det att ligga döda i sängen hela dagen, köpte en pizza och kramades massor. Och sen var det bara att sätta sig på tåget hem mot Västerås, skittråkigt. Ville inte hem igår och Jonas ville inte tillbaka till lumpen så det var inte direkt en rolig tågresa hem.

Idag har jag inte gjort mycket, städat mitt rum och pyntat ordentligt, gått en långpromenad med hunden och nu ska jag fixa med lite smågrejer. Den här veckan måste jag göra några skolgrejer, gå på risk1:an, träna och handla julklappar.

Men först blir det att kolla runt på lite bloggar och bara ta det lugnt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0