Långt och...osammanhängande?

Ännu ett par dagar sen jag skrev något. Faller gärna tillbaka till att inte skriva så mycket, man skriver när man känner för det helt enkelt. Och idag är en sån dag.
Jag kan inte riktigt sätta ord på allt just nu. Men jag behöver bara vara ett tag. Jag är en sån person och jag menar inget illa mot någon, absolut inte. Det jag vill är att alla i min närhet ska ha det så bra som möjligt, vem vill inte det? Men ibland glömmer man bort sig själv. När man får skuldkänslor för att man är dålig på att höra av sig, när det känns fel att vara hemma fast det är det som man vill. Då har man glömt bort att det är okej att göra det man själv vill och det behöver inte betyda att man inte bryr sig. Jag är bara en sån person. Och det viktigaste för mig är min familj, mina underbara vänner och min pojkvän.
Och nu skriver jag bara rakt av det jag tänker på, ingen fattar någonting, I guess. Men det behöver vi inte, för det här är ingen pik till någon, det är handlar heller inte om någon speciell. Jag kan inte sätta fingret på det men det är bara sånt som hjärnan måste lämna här, skriftligt. :)

Men nog om det jag tänker på just nu. Senaste dagarna har varit riktigt bra. Hade göteborgs besök i helgen, lika bra som alltid. Blev en riktigt lugn helg, då jonas knappt kunde gå (han hade haft någon övning i lumpen) :P så det var inte direkt en idé att dra med honom ut på krogen när han knappt kunde gå upp ur sängen ;P så vi stannade inne, kollade på film, åkte iväg och handlade massa och sånna grejer. Sen ska vi inte missa kampen mellan man och kvinne, haha. Det går ju inte att undvika att AIK tog SM-GULD! Och det blev förstås jag överlycklig av, eftersom matchen till en början va en riktig nagelbitare. Däremot så blev Gbg sidan i form av Jonas nästan tårögd, (killar och sport) haha. Han som hade kaxat så mycket innan, och att guldet redan va göteborgs osvosv. Så det va inte någon direkt kärlek mellan oss under den matchen. När göteborg gjorde första målet och Jonas ville krama mig så slog jag honom och visade att han minsann skulle ligga på rätt sida av sängen. Haha. Sen när AIK vände och jag ville ha lyckokramar så fick jag smaka på samma grej. Det var nog lite hat i luften. Men vi överlevde ;P

Ojdå, märker ni att jag verkligen skriver av mig eller? och en väldig mix av allt. Haha, men så är det när man har för mycket tankar. Men nu ska jag följa med mamma till affären och handla lite kvällsmat!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0