igen och lika osammanhängande..?

Jag skrev typ för en kvart sen? haha, jag har bara inget bättre för mig.

Nu har det iaf inhandlats lite mat, blir lax med pasta och sånt, för er som vill veta? :P Jag måste faktiskt, tro det eller ej. Plugga lite ikväll, ta tag i lite grejer som man helt och hållet har skitit i. Bajstråkigt, jag vet. Men det måste göras.

Och sen saknar jag göteborg lite. Jag har inte varit där på kanske 2 månader. Det är så skönt att komma dit, och därför är det inte mindre än rätt att åka dit i helgen. Ska bli skönt att komma bort lite och skönt att träffa vänner som jag inte träffat på ett tag. Så det blir tyvärr ingen utklädnadsfest för min del i helgen. Synd, men samtidigt så vet jag att jag kommer vara hemma ett par helger på rad efter det så får ta igen det då. :) + att vi har en inplanerad klassfest om typ 3 veckor, det var på tiden! Var ett tag sen senaste och nu är det fan dags att börja träffas lite oftare. För tiden går fort och snart är det studenten, haha nästan snaart iaf ;)

Det blir att boka tågbiljetter ikväll också. Sen går veckan fort som alltid, snart fredag, snart praktik. Snart julafton. Typ i alla fall.
Okej jag är alldeles för snurrig för att skriva mer nu. Blir en enda gröt att läsa.
Ha det bra.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0