godnatt...

tidigt kanske men jag är så sjukt trött och så har jag en sprängande huvudvärk som vägrar att gå bort. Jag hade behövt lovet nu istället känns det som ;P
En annan sak idag är förresten att det har "snöat" här. Vet inte om jag kan kalla det snö, har inte direkt fastnat på marken och så har det mest blåst omkring, men det kom lite vitt från luften iaf. Skumt, det va ju nyss sommar.
Jag måste börja tänka på vad jag ska önska mig i julklapp, det brukar vara ganska lätt men i år har jag inte en aning, men det kommer väl snart och då vill man ha allt helt plötsligt. Ska göra en liten önskelista i bloggen när december kommer så kan jag dela med mig av mina drömjulklappar ;)

Nej nu ska jag ta och försöka sova. Har inte rört någonting med skolan idag heller, trots att jag borde ha gjort det. Typiskt mig just nu, gör ingenting som ska göras :P

En annan äcklig grej innan jag somnar. Märkte en stund efter förra inlägget att jag hade ett litet hårstrå på näsan. Det som var äckligt var att det var i skinnet på näsan så jag fick operera ut det genom att skrapa upp huden lite och plocka ut det med en pincett. ÄCKLIGT. nackdelen med frisör och kunder. Har fått hårstrån innanför huden i handen förut men aldrig i ansiktet, vem vet vems hårstrå det är liksom? inte så fräscht iaf.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0