22/11

Tjohoo!
Jag är lagom trött och seg idag och skolan var inte direkt någon höjdare heller :P låter kanske ganska negtiv men det är den värsta månaden på året och då får man vara det. November är verkligen inget annat än grått, mörkt, ruggigt och deppigt. Haha. Snart är det iaf december och då blir det lite mer ljus, kanske lite snö om man har tur och sen det bästa av allt, alla julgrejer! Mys!

Jag ligger i min säng och försöker undvika att jag har samhällsprov imorgon. Kollar runt på olika bloggar och annat, allt för at undvika mitt samhällshäfte ;P köpte med mig en påse godis från ica påväg hem från bussen iaf, det hjälper en att orka lite mer iaf , :)

Annars så är den här veckan också ganska fullbokad, jag har ett prov, en inlämning, körlektion, praktik och lite smågrejer som måste fixas. Sen drar jag till gbg på fredag, skönt!

Nej om man ska ta tag i det där häftet nu kanske.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0