Tisdag

Tisdag idag då och en ganska lyxig sådan. Slutade faktiskt strx innan 11 och då fick jag helg. SKönt! Vi skulle bara haft en lektion imorgon så vi fjäskade till oss att vi skulle få "jobba" hemma. Så det känns lite konstigt att man kan säga att man har helg och att det är tisdag ;P kanske närmar sig sommarlovet snabbare än vad man tror. Jag har iaf utnyttjat min lediga dag till fullo. Efter skolan blev det hem, äta lunch och sen somna länge i sängen, så jävla skönt! Och nu ska jag väl försöka vara duktig och ta tag i den där kulturgrejen, den borde börjas på.
Och imorgon kommer Jonas, det känns ännu bättre!

Jag har inte direkt så mycket att skriva, men jag har sjukt mycket tankar i huvudet. Både bra och mindre bra. Men orkar inte skriva om något sånt nu.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0