söndag

Kom nyss in från balkongen där jag höll på att somna i solen. Helt sjukt att klockan snart är 5 och det var stekande varmt i solen! Härligt. det som man har väntat på nu när det har varit storm senaste veckorna.
Nu ligger jag i sängen och kollar runt på internet. Väntar på att freja ska höra av sig så blir det en prommenad till kvällen :) skönt. sjukt längesen jag träffade freja och kim. Legat sjuk hela veckan så då har man inte sett dom och förra helgen var jag i göteborg. Så det känns som att det var hur längesen som helst. Så det kommer bli brabra och träffa dom :)

Sen kanske man ska försöka ta tag i pluggandet någon dag också. Gav det ett försök idag men hade ingen ork och sen hade jag ingen aning om vad man ska skriva om och vad som ska vara med. :P

Den här söndagen har förövrigt varit segseg, trist och äcklig.
Nu ska jag fortsätta dö framför datorn tills det blir träff med tjejerna.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0