sjuk och äcklig

Onsdag idag då och jag är sjuk.
Blev bara en lektion för mig idag och sen åkte jag hem för att vila upp mig lite. Var nog extra seg idag också eftersom gårdagen i sthlm tog alla ens krafter.
Igår var vi som sagt i huvudstaden med klassen. Hela 13 timmar var vi där, haha fattar inte hur vi kunde hålla oss pigga ändå. Vi var iaf på en kurs med scwarzkopf på morgonen och den var riktigt bra :) efter kursen drog vi in till stan och handlade lite, käkade, skrattade och snackade i timmar. Hade verkligen en bäst dag i sthlm med tjejerna. Men jag säger det, fyfan va trött man var när man kom hem igår, det blev sängen direkt och sen dog man :P

Nu ska jag väl kanske ta en dusch så att man piggnar till lite iaf.
Och förresten så känns sommarlovet nära nu. Planerade nästa vecka i skolan idag och vi har knappt någon lektion alls tisdag onsdag och sen är vi ledig på torsdag och fredag! Fatta att veckorna går fort nu.

Pusshej-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0