Praktikmåndag

Hemma från en lång dag på praktiken. Men den har gått fort ändå. Hade lite segt imorse när jag fick reda på att min eftermiddagskund inte kunde komma idag och kommer nästa vecka istället. Fett segt med en lång dag till halv 7 utan någonting att göra. Men det gick faktiskt sjukt fort. Jocke kom förbi och klippte sig och sen min syster med så det var skönt :) sen har det bara flytit på. Lunchade med madde också, trevligt värre :) blev massa snack och mumsig sallad på vivaldi. Skönt med lite sällskap :)

Jonas ringde idag också, precis när jag hade slutat. Han kommer ju hit i övermorgon! Kunde inte längta mer. Kommer bli sjuktsjkutsjukt bra! Bara ta det lugnt och mysa. Sen blir det nog att hitta på något kul att göra också.
ett + är att jag och jonas faktiskt firar 11 månader idag! Det får inte glömmas. Shit va tiden har gått fort . Puss på oss :*

Nu ska jag chilla framför tvn och sen ge mig själv en lång sömn. Somnade ju 2 inatt så man är lite degig ;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0