onsdag

Rikitgt skön dag idag. Kan bero på att jag har varit ledig. Och förstås en sak till som jag inte delat med mig av än. Jag har fått sommarjobb! Har vetat det ett tag men inte velat skriva om det förrän jag var på intervjuen och fått reda på att det var säkert. Men imorse var jag där iaf pratade lite om scheman, arbetsuppgifter och lön så det känns som en stor lättnad med ett sommarjobb! Sen är det skönt för jag ska vara badvärd på skultunabadet så man missar inte direkt solen och det är typ 3 minuter gångavstånd från hemmet, riktigt skönt! Det är lycka, nu vet jag att jag tjänar lite pengar i sommar.

Efter intervjuen åkte jag in till stan och gymmade en timme, längesen men det var välbehövt och superskönt. Var där på förmiddagen så det var knappt nå folk alls. skönt. Efter det köpte jag sallad med mig hem till lunch och sen somnade jag en stund ;P haha, var helt slut + att jag var uppe tidigt imorse.

Imorgon är det bara 2 lektioner, börjar 11.50. Känns riktigt skönt att kurserna börjar ta slut nu :)
Imorgon är det även 2 veckor kvar till sommarlov(!)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0