några dagars uppdatering

Valborg var supertrevligt. Hade lite grill och alkohol hemma hos Freja som hade gjort allt super fint. Vi dukade och fixade massa innan folket dök upp :) blev inte så många men riktigt kul att träffa folk som man inte träffat på ett bra tag. Spela kubb gjorde vi också, haha och jag och freja tillförde inte direkt något bra speciellt inte när vi börjat på vinet ;) haha.
Kvällen bjöd på massa snack och skratt. Jonas ringde också vilket gjorde kvällen ännu bättre! Pratade lite och förhoppningsvis kan vi ses redan nästa helg! Hoppas!
Gick iaf hem någon gång runt halv 12, trots tidig kväll så var det nog med alkoholen då :P haha.

Igår var en död dag kändes verkligen som en seg söndag. Men blev trevligt på eftermiddagen iaf då jag och mina syskon drog på bio. Det var mys :)

Idag har det bara varit lugnt, träffade freja en snabbis och snackade av oss lite, sen har jag varit ensam med hunden hela dagen och kvällen. Tittat på lost och robinson och bara slappat. Skönt faktiskt :) Imorgon ska jag jobba så det känns skönt att ha haft det lugnt idag.

Nu väntar jag på att jonas kanske ringer. så kanske man får reda på om jag ska åka till gbg nästa helg eller om han kommer hit och säger hej.

Pussgodnatt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0