måndag

Bloggar dåligt nu. Men helgen har varit för bra för att sitta vid datorn och dega.
Götet var bäst och det var sjukt bra att träffa Jonas igen. Inget hår hade han kvar på huvudet heller men han passade bra i det så han var fortfarande minst lika snygg. ;)
Vi har mest slappat i helgen, gjort lite småsaker och umgåtts lite med hans vänner, har varit riktigt kul :)
Nu väntar en ganska skön vecka hoppas jag och jag hoppas att det inte blir allt för mycket skola :P praktik idag iaf och sen sthlm hela dagen med klassen imorgon så dom här första dagarna blir nog riktigt bra iaf :)

Sen kommer Jonas hit nästa vecka igen, ovanligt att träffa honom så ofta ;P haha. men det är mer än bra och nästa vecka är vi lediga torsdag fredag också så det känns som att tiden går fort och lovet börjar närma sig :) Bara att hoppas på att man får ett sommarjobb nu då så att man kan ha ett liv i sommar :P

Nu ska jag fixa det sista och sen ta mig till bussen. Hoppas att Freja åker med samma så att man får någon att snacka lite skit med en stund, :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0