Måndag

Inte uppdaterat här på ett tag som vanligt...
Igår åkte Jonas hem efter att ha varit här sen i onsdags. Vi har haft det super mysigt och jättebra, som vanligt. Men shit va dagarna går fort nu, eller veckorna flyger iväg med andra ord. Det är typ 17 dagar till sommarlov tror jag :O (!) det är sjukt! Känns det som sommar ute än eller? förhoppningsvis blir det en riktigt varm dag idag och sen kanske sommarvärmen kommer snart. Man behöver lite värme nu för att känna att skolan börjar ta slut ;P

Idag är det iaf praktik till 18.30 som vanligt. Känns som att den här dagen kommer att flyta på ganska snabbt. Sen när jag kommer hem måste jag plugga också. skriva kulturgrejen. men ärligt så känner jag att jag inte bryr mig ett skit om hur den blir, så länge jag har gjort den. Ska försöka hinna med att träna en snabbis idag också.

Nu ska jag snart kila till bussen.
Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0