Klar med allt plugg!

Äntligen KLAR! Kulturen är klar nu och den blev helt okej, vilket inte behövs mer än helt okej.
Är stolt, skrev klart allt idag, började idag efter praktiken och slutade nu, fick ligga i lite men skönt att ha det klart då kan man sova ännu bättre!

Idag har iaf gått hur fort som helst, praktiken flög iväg och Renni bjöd mig och Amanda på lunch på Cornetto, så satt på uteserveringen i värmen. Skönt! Grattis till Amanda också som klarade gesällen! Hon var lagom glad, det förstår man :)
Efter praktiken drog jag hem och tränade ens stund innan jag satt igång med pluggandet. Skönt.
Sen har det väl inte hänt så mycket mer. Skola imorgon från 8.20-17.00 sen drar jag och freja och kollar på killarnas korpen match :)

Kommer inte ens hinna tänka innan det blir helg igen. ganska bra känns det.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0