helgen

Lite uppdatering om helgen kanske.
Fredag var det friluftsdag med hantverk, helt okej men shit vilket varmt väder det blev. Ganska varmt att gå omkring hela dagen och göra olika övningar. Men det var helt okej, satt med klassen och stekte på bryggan och skrattade massa så det är aldrig fel. Två ormar såg vi i vattnet också och då blev jag påmind varför jag aldrig badar i mälaren ;P
På kvällen blev det att möta upp madde och johanna i vasa, vi satt och snackade massa och drack vin. Sen drog vi vidare till after work på bmb. Dansade hela kvällen ändA tills nattbussen gick hem. Riktigt lyckad kväll , sjukt kul hade vi. Lite värk i fötterna är bara ett bra tecken ;P

Lördagen spenderades i strälande sol stekandes på balkongen nästan hela dagen, fyfan va skönt. Äntligen sommarvärme. Annars blev det en lugn dag hemma. Blev lite tv-tittande på kvällen och sen sängen.

Idag, söndag är det jobb som gäller. Lite surt eftersom det är ännu varmare ute idag. Jobbar från 12-16 så bara att hålla ut och tänka på pengarna. Tror inte att det kommer vara så mycket folk på stan idag när det är sånt här väder. Men tiden brukar flyta på fort :) Efter jobbet blir jag hämtad av min moster eftersom hon och mormor kommer hit och grillar ikväll. Är ju morsdag idag så det blir att umgås litegrann med familjen. :)

Imorgon är det sista dagen på praktiken och 1 juni (!) shit vad tiden har och går fort. Får sovmorgon imorgon iaf eftersom jag varit där så mycket extra så imorgon går jag 11-18 :) efter det blir det kanske att träna ett pass på apalby :) sen ska det pluggas för fullt :P

NU är det dags för att klä på sig något vettigt och dra in till stan om ett tag.
Ha en bra dag i sooolen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0