fredag

Jaha ingen skola idag heller fast jag helst skulle vilja det. Hatar att vara hemma och inte göra ett skit. Visst är det skönt någon dag men jag blir så fort rastlös. Men som sagt jag som trodde att det gick mot bättre tider med förkylningen men icke. Imorse vaknade jag med ett skal i halsen kändes det som, kunde knappt svälja och kändes som att jag eldades upp inifrån när jag hostade. inte kul. Men jag var bestämd och tänkte gå till skolan i vilket fall som helst eftersom jag vet att det är mycket idag med kunder och så. Men sen kände jag att hur kul är det för en kund att bli klippt av en som snorar och hostar. Känns lite äckligt faktiskt och sen kände jag att jag klagar alltid själv om någon kommer till skolan fast den är sjuk eftersom det smittar. Så då blev beslutet att vara hemma och göra ingenting i en dag till...kul. Man känner sig så instängd verkligen. Och framförallt äckligt. Hur mycket man än duschar känner man sig skitig. suck.

Aja, känns som att det här blir en livad helg för mig. man får väl hoppas på att piggna till iaf.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0