äckeldag.

Hallo.
Känner mig lagom äckligast i världen just nu. Vad är liksom bättre än en rejäl förkylning som riktigt blåser upp huvudet 2 storlekar och sen lite mensvärk på det. Kuljul.
Nej usch. Känner mig så äcklig som man bara kan göra när man är sjuk. Man är blek och äcklig, snorar, ligger ner och bara dör hela dagen. Men å andra sidan har jag inte varit sjuk på riktigt länge så någon gång kommer det ju.
Blev iaf ingen skola för min del idag, men ska försöka pallra mig dit imorgon, känns som att jag kommer vara piggare då plus att jag får ryck av att bara ligga hemma och sega. Skönt första dagen men efter ett tag så blir man lagom rastlös.
Resten av dagen blir iaf slappande, äta lite och glo på tv.

Imorgon, skola som sagt. Sen om jag är pigg kanske det blir en krogenkväll med bland annat madde. Man får väl se vad kroppen känner och vad som är planerat :)
Ha en bra kväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0