19/5

Har faktiskt haft fullt upp nu sen sist jag skrev. Jag har både pluggat (eller ja tagit fram fakta) och sen fick jag ett städryck också och storstädade så timmarna har flytit på. Kollade på disaster movie med syster också , skönt med en lättsam film den var ganska kul faktikst .
Nu ska jag sega lite framför tvn och sen blir det sova :) Imorgon ska jag försöka göra klart mitt kulturplugg så att det slipper bli akutskrivning på måndag kväll. Sen kom jag på idag att jag glömde lämna in den där jävla lappen om busskort till nästa termin, suck. har ju ingen skola förrän tisdag och den ska vara inne på måndag -.- så får väl antingen åka tidigare buss på måndag och lämna in den eller så får jag gå på lunchen. aja det löser sig, in måste den iaf.

Sovgott.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0