våren is still going strong.

Vårdag idag igen! :D
Humöret var på topp imorse, både vårjacka och vår skor åkte på. Så underbart härligt!
Annars har skoldagen varit bra, allt har liksom flytit på. goodgood.
Kom väl hem för en halv timme sen typ och det jag hunnit med är, ätit en macka, bytt till myspys kläder och sen, inget mer ;P känns skönt med fredag imorgon, shit va fort det går, helt sjukt. men inte för att jag får en så lugn helg eftersom jag ska va på praktiken till halv 7 imorgon och sen jobbar jag på söndag. men bättre det än att jag skulle varit där lördag också, då hade det varit en mindre händelsrik kväll. Förhoppningsvis blir det utgång imorgon också, träffade frida på bussen imorse och hon frågade om jag ville hänge med ut eftersom hanna fyller 18 idag. det vore värsta kul eftersom jag inte träffat dom tjejerna på sjukt länge. verkligen lääänge. skönt att lite tjejer i min ålder börjar fylla 18 nu ;P menmen, så imorgon kanske det blir ut :)

Nu ska jag slappaslappaslappa lite framför tv:n inte röra många ben.
En super skön sak förresten, klockan är 16,53 och det är jätteljust ute. Inte konstigt att man blir på bättre humör, nu är det slut på att komma hem och slippa att det känns som om det är mitt i natten :P

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0