vad hände med våren?

Jag ber om ursäkt för snön.
Fyfan. Bara för att jag tänkte vara lite extra vårig idag så bestämde sig världen för att bjuda på lite mer snö här i västerås. tack som fan. Det är alltid när man blir glad och börjar bli van vid vårväder, sol, skönt och allmänt bra som det ska börja snöa. igen. Tar aldrig snön slut? Vi har haft fööör mycket snö den här vintern verkligen. eller jag tycker faktiskt att det inte borde vara snö nu. snart april då vill man ha vårvårvår. usch helt enkelt. min våroutfit passade bara till förmiddags vädret ;)

Fick lov att skriva av lite frustation där ;P men ärligt, jag får ryck.
jaja, jobbet gick bra. lugnt på stan inte mycket som hände, lite tyst lite rastlöst, men pengar iaf. syster kom förbi och klippte sig och sen bjöd hon på mat på stugan :) blev kycklingsallad. muuuums.
nyss hemkommen iaf. och nu är jag verkligen seg trött och allt man kan vara, hur skönt so helst att lägga sig i sängen. kanske ska kolla på någon film, läsa eller ja. något skönt och slappt blir det iaf. plugget får vänta.

Kanske slå en pling till pojken min? (haha, jag rimmade nästan, utan mening) ;P
hahah, antar att man märker att jag är lite slö i huvudet. men det får man va ibland ;P

Puuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0