ledig måndag

Hallo!
Idag är jag ledig och det känns hur skönt som helst. Har hunnit med en liten städning eftersom det inte gjordes igår ;P sen har jag börjat plugga lite till naturkunskapsprovet imorgon men jag är slarvig och har glömt både anteckningarna och vilka sidor man skulle läsa på i skolan ;P haha. så jag får försöka få tag på någon klassis som jag kan fråga om sidorna.
Igår kom jag hem betydligt senare än vad som var tänkt från börja. Efter jobbet åkte jag nämligen och tränade, 90 minuter spinning pass :O fyfan säger jag bara. det var lagom jobbigt. men behövde det värsta mycket, har inte tränat på sjukt länge så det var sköntskönt.
Idag kommer bestå av pluggpluggplugg. och längta massor. jag vill verkligen bara attt dagarna ska gå så att jag kan åka till jonas . om 3 dagar drar jag , underbaaart!

Inlägget publicerades aldrig imorse så det får bli nu istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0